Інтерфакс-Україна
12:25 13.01.2021

Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

1 хв читати
Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів

Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.

Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна виконала 81% своїх зобовʼязань за Угодою про асоціацію з ЄС - Шмигаль

Шмигаль після Ради асоціації: Підтвердили спільну відданість євроінтеграції, глибшій інтеграції до Єдиного ринку та безпекового простору ЄС

Міністри оборони Франції та Великої Британії проведуть у четвер засідання Коаліції охочих

Польща підписала контракт на виробництво тротилу для США на понад $300 млн

Окупанти атакували с/г підприємство та дитячий майданчик на Чернігівщині, без постраждалих

Екскерівник ДФС Насіров з лави суду за власною ініціативою мобілізувався до ЗСУ – САП

225 ОШП показав, як бронетехніка ЗСУ проривається у Бєлгородську область РФ

Погіршення погодних умов очікується в західних областях, на Житомирщині і Вінниччині

ВАКС стягнув з родини харківського поліцейського на користь держави необґрунтовані активи на 7,8 млн грн

Парк евакуаційних бронеавтомобілів поповнив "Джура-ЕВАК"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА