Фонд Пінчука закуповує кошти індивідуального захисту під потреби Міноборони, "Інтерпайп" налагодив випуск протитанкових "їжаків"
Українська промислова компанія "Інтерпайп" спільно з Фондом Віктора Пінчука закуповують засоби індивідуального захисту для військових та Сил територіальної оборони відповідно до першочергових потреб Міністерства оборони України, також відбувається пошук постачальників захисних бронежилетів для екіпірування підрозділів тероборони, йдеться на Facebook-сторінці групи у вівторок.
Згідно з оприлюдненою інформацією, для перемоги у війні (яку розв'язала Росія проти України – ІФ) підприємства "Інтерпайпа" протягом двох діб виготовили 96 протитанкових їжаків, їх уже розвезли по області для облаштування оборонних укріплень. Нині роботи тривають.
"У тісній співпраці з обласним оперативним штабом забезпечуємо нагальні потреби регіональних військових частин, підрозділів тероборони, волонтерських організацій. За запитом передаємо пальне, труби, метал, бетонні блоки, плити, цвяхи, посуд, будівельні матеріали, канцтовари, термобілизну тощо. Продовжуємо опрацьовувати запити", - констатується в пресрелізі.
Також повідомляється, що з 28 лютого благодійний фонд "Відродження регіону" збирає кошти не на боротьбу з COVID-19, а на потреби ЗСУ, підрозділів тероборони, допомогу пораненим. На ранок 1 березня зібрано 1,2 млн грн від партнерів, профспілок "Інтерпайп Сталі", "Інтерпайп НТЗ", "Інтерпайп Ніко Тьюб", "Інтерпайп НМТЗ", "Новомосковського посуду" та працівників компанії.
"Збір триває, подробиці на сторінці фонду. Наші закупівельники шукають необхідні матеріали для невідкладних потреб. На території підприємств у Дніпрі, Новомосковську та Нікополі облаштували 18 тимчасових укриттів. У них укривається понад 8500 людей у разі загрози артобстрілів чи авіаційного бомбардування. Ми зможемо. Ми вистоїмо", - резюмується в повідомленні.
"Інтерпайп" - українська промислова компанія, виробник безшовних труб і залізничних коліс. Продукцію компанії постачають до більш ніж 80 країн світу через мережу торговельних офісів, розміщених на ключових ринках СНД, Близького Сходу, Північної Америки та Європи. У 2021 році "Інтерпайп" реалізував 602 тис. тонн трубної продукції та 174 тис. тонн залізничної продукції. Продаж залізничних продуктів здійснюється під брендом KLW.
В "Інтерпайпі" працюють 10 тис. працівників.
У структурі компанії п'ять промислових активів: "Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод (НТЗ)", "Інтерпайп Новомосковський трубний завод (НМТЗ)", "Інтерпайп Ніко-Тьюб", "Дніпропетровський Втормет" та електросталеплавильний комплекс "Дніпросталь" під брендом "Інтерпайп Сталь".
Кінцевим власником Interpipe Limited є український бізнесмен Віктор Пінчук та члени його сім'ї.