Інтерфакс-Україна
09:39 16.09.2020

Керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння необхідно заборонити - юрист

2 хв читати
Керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння необхідно заборонити - юрист

 Керування персональним легким електротранспортом у стані алкогольного, наркотичного або іншого сп'яніння, а також під впливом лікарських препаратів необхідно заборонити, вважає керівник юридичної компанії "Організована правова група "Омерта" Євген Федосєєв.

"Невизначений статус легкого електротранспорту призводить до того, що їзда без правил породжує хаос на дорозі й нерідко призводить до серйозних ДТП, в яких сторонами є, зокрема, діти. Численні відео часто публікують у мережі", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна".

Федосєєв нагадав, що, відповідно до Правил дорожнього руху 2020 року, учасником дорожнього руху вважається особа, що бере безпосередню участь у процесі руху як пішохід, водій, пасажир, погонич тварин, велосипедист, а також особа, яка пересувається в колісному кріслі.

"Як бачимо, в цьому переліку немає якогось поняття або натяку на персональний електротранспорт. Нині на дорогах з'являються діти й дорослі на електричних скутерах, cегвеях, гіробордах, гіроскутерах, тобто на певних засобах, які приводяться в рух за допомогою електродвигуна. При цьому їхні дії на проїжджій частині та право керування не врегульовані чинним законодавством, тоді як такі учасники перебувають у зоні ризику, адже в автомобільному потоці вони можуть бути непомітними", - сказав він.

Юрист зазначив, що через чималу кількість випадків наїзду на осіб, що рухаються за допомогою легкого електротранспорту, формується відповідна судова практика.

Одним із прикладів у такій справі, зокрема, стало рішення Шевченківського райсуду Києва, що визнав винним в адміністративному правопорушенні громадянина, який, керуючи автомобілем, вчинив наїзд на дитину на гіроскутері. (Водночас, згідно з реєстром судових рішень, цього громадянина звільнено від адміністративної відповідальності, йому винесено усне зауваження - ІФ.)

На думку Федосєєва, при врегулюванні участі персонального легкого електротранспорту в дорожньому русі проблемним залишається питання визначення місця, де може рухатися такий транспорт, зокрема організація спеціальних доріжок.

Крім того, необхідно зобов'язати використовувати лише технічно справний персональний легкий електротранспорт, а також по можливості обладнати його звуковим сигналом, фарами і світловідбивачами.

На думку Федосєєва, законодавством має бути заборонено перевезення пасажирів персональним легким електротранспортом, якщо таке не передбачено конструктивним рішенням виробника, а також має бути заборонено керування персональним легким електротранспортом у стані сп'яніння або під впливом лікарських препаратів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шмигаль і Кошта обговорили підготовку до відкриття першого кластеру переговорів про членство України в ЄС

СБУ провела перші допити військовополонених з КНР

З початку доби Сили оборони відбили 111 ворожих атак - Генштаб

Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 232 військовослужбовці - Генштаб

Початок розгортання гарантій безпеки можливий в момент припинення вогню – Зеленський

Зеленський: Питання гарантій безпеки – питання не тільки контингенту, я би хотів, щоб долучилися не лише країни НАТО

Контролювати режим припинення вогню можуть американці з тією чи іншою країною Європи, вважає Зеленський

Зеленський розкритикував підхід Бессента до угоди про копалини: В ній має бути паритет, вона має бути вигідною обом сторонам

Україна готова купити в США великий пакет допомоги, розраховує на це навіть як на гарантію безпеки – Зеленський

Трамп роздратований тим, що Путін не виконує те, що він йому обіцяв, вважає Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА