Інтерфакс-Україна
12:20 14.09.2020

Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

1 хв читати
Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес

У Харкові КП "Міський інформаційний центр" створило у Telegram чат-бота міської диспетчерської служби 1562, він вже доступний у тестовому режимі, повідомив міський голова Геннадій Кернес.

"Чат-бот дає змогу без взаємодії з оператором служби 1562 отримувати інформацію про планові та аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку або ліфта за вашими адресами", - написав Кернес у своєму Telegram-каналі.

Він пообіцяв, що функціонал чат-бота розширюватиметься.

Єдина міська диспетчерська служба 1562 була створена у Харкові у 2007 році. За інформацією прес-служби міськради, щорічно співробітники 1562 приймають від жителів міста понад 1 млн заявок, які потім передаються відповідним комунальним підприємствам.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Через атаку ворожих БпЛА в Дніпрі постраждали дві дитини – Лисак

Внаслідок ворожого ракетного удару в Ізюмі постраждали дві людини

РФ вже понад 30 разів порушила режим припинення вогню в енергетичній сфері

Зеленський про угоду з США: базові юридичні речі майже доопрацьовані

Зеленський обговорив з дипломатами роботу на найближчі тижні

Зеленський: Готуємо деталі того, як може функціонувати безпековий контингент в Україні

Кошта: Я приєднуюся до програми BringKidsBack, щоб вимагати безпечного повернення українських дітей

Виставка "База. Ґрунт. Фундамент", присвячена українській боротьбі за незалежність, відкрилася у Софії Київській

Військові Ізраїлю поки що не ведуть масштабного наступу в Газі, щоб не заважати переговорам про заручників

В Офісі президента відбувся брифінг для іноземних дипломатів щодо санкційної політики проти Росії

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА