Інтерфакс-Україна
15:59 25.11.2019

Навколо танкера Delfi в Одеській затоці встановлять бони підвищеної плавучості для запобігання забрудненню води

2 хв читати
Навколо танкера Delfi в Одеській затоці встановлять бони підвищеної плавучості для запобігання забрудненню води

Навколо танкера Delfi, що зазнав аварії в Одеській затоці, встановлять бони підвищеної плавучості для поглинання забруднювальних воду речовин, повідомила Адміністрація морських портів України (АМПУ) на сайті.

Наразі ведеться підготовка до установки навколо танкера спеціалізованої огорожі з бонів підвищеної плавучості.

"Незважаючи на те, що, за словами членів екіпажу, Delfi не мав на борту вантажу палива, слід запобігти можливому розповсюдженню додаткових витоків нафтопродуктів із танкера в разі розгерметизації будь-яких систем або ємностей або якщо аварійне судно зазнає додаткових пошкоджень", - зазначили в АМПУ.

Загалом між пірсами з обох сторін судна буде встановлено майже 300 м бонів підвищеної плавучості.

"Фахівці підрозділу екологічної безпеки АМПУ постійно моніторять ситуацію в акваторії та на березі поблизу аварійного танкера. Наразі на бонах є плями від нафтопродуктів із танкера, отже, вони виконують свою функцію. Кожен метр встановленого огородження може поглинути до 25 л нафтопродуктів", - наголошується в повідомленні.

Для більш ефективного поглинання забруднювальних речовин в неділю, 24 листопада, після зменшення сили хвиль бони перемістили ближче до лінії прибою.

Як повідомлялося, в Одеській затоці зазнав аварії танкер Delfi під прапором Молдови, який зірвало з якоря.

Як пояснила Адміністрація морських портів України, спочатку зазначене судно перебувало в нейтральних водах і не подавало заявок на вхід до Одеського чи Південного морських портів. Але згодом воно подало сигнал про те, що зазнає лиха без палива, з непрацюючим двигуном. У зв'язку з цим рятувально-координаційний центр "Одеса" прийняв сигнал та почав вживати заходів, спрямованих на ліквідацію аварійної ситуації. Із судновласником було узгоджено буксирування танкера для постановки до вільного причалу в порту "Очаків".

У ніч на 22 листопада Delfi вдалося закріпитися якорем на відстані близько однієї милі від берега в районі пляжу "Дельфін". Проте, за даними АМПУ, о 5:00 повільний дрейф відновився.

Увечері 22 листопада рятувальникам вдалося евакуювати з судна трьох членів екіпажу. Їх госпіталізували, лікарі повідомили про перевтому та переохолодження.

23 листопада в.о. голови Державної екологічної інспекції України Єгор Фірсов повідомив, що фахівці встановили перевищення вмісту нафтопродуктів в епіцентрі події у 157 разів.

ОСТАННЄ

Моніторингова місія ООН: у квітні РФ значно посилила ракетні удари по густонаселених містах України

Зеленський: Україна хотіла б мати спільне розуміння з США у тому, що Росія – агресор

ВАКС взяв під варту Романа Насірова

Трамп заявляє, що має "свій дедлайн" щодо мирних переговорів між РФ та Україною, але уникає називати конкретну дату

Експерти встановлюють обставини катувань та загибелі журналістки Рощиної, проводиться повторна ідентифікація тіла

У МЗС та дипустановах України в світі приспустять державні прапори на знак жалоби за жертвами удару РФ по Києву

Фінляндія і Норвегія планують побудувати залізничне сполучення для військових потреб

США вимагатимуть від Путіна визнати право України на військову силу

Від російських ракет не захищена не лише Україна, а й уся Європа, треба збільшити спільне виробництво ППО – Порошенко

Окупанти вивезли майже 360 тисяч архівних документів з Херсона - ГУР

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА