Інтерфакс-Україна
16:57 04.09.2019

36,5% українців оцінюють якість надання адмінпослуг в Україні як задовільну, 17,1% як хорошу

3 хв читати
36,5% українців оцінюють якість надання адмінпослуг в Україні як задовільну, 17,1% як хорошу

Українці загалом оцінюють якість надання адміністративних послуг у країні на задовільному рівні.

Згідно з даними опитування, проведеного фондом "Демократичні ініціативи" ім. Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова, 36,5% респондентів оцінюють якість адмінпослуг як задовільну, 17,1% - як хорошу, 13,2% - як погану і 3,1% - як дуже погану.

Опитані стикалися з двома видами адміністративних послуг: отриманням закордонного паспорта або внутрішнього паспорта нового зразка й оформленням субсидій, різних видів державної допомоги та інших соціальних виплат. "Саме ці варіанти здобули найбільшу кількість і позитивних, і негативних згадувань. Однак кількість позитивних згадувань усе-таки трохи більша, ніж негативних", - зазначають соціологи.

При цьому лише 9,4% українців зазначили, що не було черги, а 20,1% вказали на великі черги. 13,5% зазначили, що навіть за наявності черги застосовувалася система її регулювання, 14% оцінили зручні та комфортні умови очікування, при цьому 6,1% залишилися незадоволені тіснотою приміщень, відсутністю можливості сісти й туалетів.

9,1% сказали, що питання вирішилося протягом прийнятного часу, а 12,3% - що вирішувалося або вирішується довго. 11,1% поскаржилися на відсутність чіткого пояснення, які саме документи потрібні. Лише 1,9% повідомили, що від них вимагали хабар.

32,1% українців вважають, що люди дають хабарі тому, що їм так простіше й легше вирішити свої проблеми. 22,2% - тому що "це вже норма нашого життя", 19,7% бачать причину в тому, що від громадян вимагають.

52,7% переважно задоволені роботою Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), до якого зверталися, 29,3% - цілком задоволені, 8,3% - переважно не задоволені, а 3,2% - зовсім незадоволені. Лише 5,1% отримували адміністративні послуги онлайн через інтернет, 91,6% - не отримували.

Опитування проводилося з 12 по 17 липня 2019 року на замовлення Центру політико-правових реформ у рамках проекту, що здійснюється за підтримки ЄС. Було опитано 2018 респондентів у всіх регіонах України, за винятком Криму й окупованих територій Донецької та Луганської областей. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3% з імовірністю 0,95.

При цьому, згідно з опитуванням з 24 червня по 12 липня в 30 найбільших містах України серед 3434 відвідувачів ЦНАП (близько 100 в кожному з цих міст, близько 150 - у Вінниці, Львові, Одесі, Харкові, Києві та Кривому Розі, 200 - у Краматорську і 250 - в Дніпрі за методикою екзит-полу), в усіх містах абсолютна більшість тих, хто звертався до Центру адмінпослуг, оцінює його роботу добре.

Більше абсолютних позитивних оцінок від громадян отримали ЦНАП у Вінниці (84%), Чернівцях (85%), Івано-Франківську (76%), Києві (76%), Луцьку (76%), Рівному (75%). Серед респондентів найчастіше лунали негативні оцінки роботи центрів ("погано" й "дуже погано") в Одесі (8,7%) та Чернігові (9%), в інших містах - переважно 3%.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

Атака на Одещину: російські обстріли пошкодили фермерські господарства

Окупанти за добу втратили 1180 осіб та 208 од. автотехніки

Атака росіян "шахедами" по Запоріжжю призвела до пожежі та пошкодження будинків

Росіяни атакували Запорізьку область "шахедами" та авіацією – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА