Інтерфакс-Україна
20:11 14.06.2019

Facebook збільшить витрати на рекламу для відновлення репутації

2 хв читати
Facebook збільшить витрати на рекламу для відновлення репутації

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, збільшить витрати на рекламу у всьому світі в спробі відновити довіру користувачів після серії інцидентів із витоком даних і загрозами безпеці.

Заходи, в результаті яких рекламні витрати компанії можуть зрости більше ніж удвічі, включають роботу з оновленим списком креативних агентств над кампаніями для таких брендів, як WhatsApp та Instagram, наводить агентство Bloomberg слова директора з маркетингу Facebook Антоніо Лючіо.

Лючіо зазначив, що репутація компанії постраждала на тлі обвинувачень у втручанні у вибори і в дезінформації, а також критики її політики конфіденційності та управління даними.

"Немає сумнівів, що ми робили помилки, і наразі ми займаємося їх виправленням, одна за одною", - сказав він.

Федеральна торговельна комісія США в березні 2018 року розпочала розслідування проти Facebook після повідомлень про те, що британська консалтингова фірма Cambridge Analytica незаконно отримала дані 87 млн користувачів соцмережі. Передбачається, що ці дані могли бути використані під час виборчої кампанії в США в 2016 році та референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу (Brexit).

У квітні й травні 2018 року засновник і голова Facebook Марк Цукерберг у Конгресі США та Європарламенті визнав помилку і вибачився за витік даних.

У березні федеральна прокуратура США розпочала кримінальне розслідування з огляду на повідомлення про продаж Facebook Inc. призначених для користувача даних іншим компаніям.

За словами Лючіо, Facebook уже робить зусилля, спрямовані на відновлення довіри користувачів. Нещодавно компанія змінила дизайн свого мобільного додатка та сайту, щоб зробити з відкритого громадського форуму більш приватну мережу, що забезпечує зашифрований зв'язок у закритих групах.

Facebook переглядає список рекламних агентств, які використовуватимуться для створення кампаній на підтримку кожного з брендів, включаючи власний корпоративний бренд Facebook, у США та інших країнах світу.

Розробка стратегії, орієнтованої на клієнтів, може більше ніж удвічі збільшити витрати Facebook на рекламу протягом найближчих двох-трьох років, сказав Лючіо. Facebook не розкриває свої рекламні витрати, але за даними дослідницької компанії Kantar, у минулому році Facebook витратила на рекламу в США $382 млн порівняно з $50 млн у 2017 році.

ОСТАННЄ

Виставка української писанки відкрилася в Римі

У харківських лікарнях залишається 18 постраждалих внаслідок п’ятничної ракетної атаки - Синєгубов

Американський план українського врегулювання не передбачає гарантій безпеки з боку США - ЗМІ

Консультації США та Ірану щодо атома проходять у Римі - ЗМІ

Поліція Києва затримала чотирьох нападників на військового у київському Гідропарку, їм готується підозра

ЄС відклав покарання Apple та Meta перед початком торговельних переговорів з США – ЗМІ

РФ докладає величезних зусиль, щоб вплинути на результати виборів у Молдові та використати її проти України – Санду

Raiffeisen Business Online попередив про технічні роботи з вечора суботи

Пожежа пошкодила споруди українського етнографічного музею на схід від Едмонтона в Канаді – ЗМІ

В Київській області через спалювання сухої трави загинули двоє людей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА