Інтерфакс-Україна
11:58 12.01.2018

Facebook змінить спосіб видачі повідомлень у стрічках соцмережі, віддасть пріоритет показу постів друзів

2 хв читати
Facebook змінить спосіб видачі повідомлень у стрічках соцмережі, віддасть пріоритет показу постів друзів

Facebook суттєво змінить спосіб видачі повідомлень в новинних стрічках користувачів: тепер пріоритет буде в показу постів друзів, а не комерційних користувачів або медіа-компаній, що може призвести до зменшення доходів соцмережі від розміщення реклами.

Глава компанії Марк Цукерберг повідомив на своїй сторінці в Facebook, що масштабні зміни потрібні, щоб "сприяти повноцінному спілкуванню людей".

При цьому він визнав, що ці зміни можуть негативно позначитися на фінансових показниках Facebook.

"Ми вносимо великі зміни в те, як ми розвиваємо Facebook", - зазначив М.Цукерберг.

За його словами, нова мета, яку він ставить перед розробниками Facebook, - це не допомога клієнтам у пошуку потрібного контенту, а допомога у повноцінному спілкуванні.

"Коли ми внесемо ці зміни, ви будете бачити менше загального контенту, такого як, наприклад, пости представників бізнесу, брендів і медіа, - заявив М.Цукерберг. - Я розраховую, що після змін час, який люди будуть проводити у Facebook, зменшиться . Але я також очікую, що цей час вони будуть проводити в соцмережі з більшою користю".

Користувачі Facebook виявили, що ділові пости і повідомлення медіа-видань в їхніх стрічках у соцмережі відтісняють на другий план особисті моменти, які спонукають їх більше спілкуватися один з одним, зазначив М.Цукерберг.

Тим часом наукові дослідження й аналіз, проведений Facebook, виявили, що відчуття "більшою зв'язку і меншої самотності" корелюється зі "ступенем щастя і здоров'я в довгостроковій перспективі".

"Водночас пасивне читання постів або перегляд відео, навіть у разі, якщо вони є цікавими й інформативними, може не бути настільки ж сприятливим", - пише М.Цукерберг.

За його словами, користувачі Facebook почнуть помічати зміни у видачі повідомлень в своїх стрічках уже в найближчі тижні.

Зміна пріоритетів Facebook є тривожним сигналом для багатьох видань, а також представників бізнесу, які використовують соцмережу для залучення клієнтів, пише MarketWatch.

У минулому кварталі доходи Facebook від розміщення реклами становили близько $10,14 млрд.

ОСТАННЄ

Росіяни облаштовують маршрути проходу важкої техніки, прикриваючись "великоднім перемир’ям", – ОСУВ "Хортиця"

Українська ППО за тиждень знищила майже 700 повітряних цілей

МЗС України вимагає вибачень від Fox News, який назвав Київ російським містом

Росіяни інсценували провокацію в Донецьку, щоб звинуватити Україну в порушенні "великоднього перемир’я", – ЦПД

У Києві з 21 по 26 квітня обмежать рух транспорту по Хрещатику

У харківських лікарнях залишається 17 постраждалих внаслідок п'ятничної ракетної атаки

На фронті на Великдень спостерігається збільшення кількості російських обстрілів і застосування дронів-камікадзе – Зеленський

На Херсонщині чоловік підірвався на міні

У найближчі дві доби в Україні без опадів, лише на півдні місцями короткочасні дощі

Площа пожежі в Балаклійському лісництві на Харківщині зросла до 60 га

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА