Реклама у Facebook, нібито розміщена Росією, демонструвалася користувачам зі штатів Мічиган і Вісконсин

Рекламні оголошення, оплачені пов'язаними з Росією фірмами в соціальній мережі Facebook, демонструвалися користувачам у штатах Мічиган і Вісконсин, повідомляє в середу телеканал CNN із посиланням на чотири джерела.
Згідно з інформацією телеканалу, "деякі рекламні оголошення, пов'язані з Росією, було грамотно подано з точки зору таргетингу для ключових вікових груп на різних територіях штату".
Обидва ці штати були ключовими для перемоги президента США Дональда Трампа в президентських виборах, оскільки у Вісконсині його відрив від суперниці Гілларі Клінтон становив лише близько 22,7 тис. бюлетенів, а в Мічигані він набрав приблизно на 10,7 тис. голосів більше, ніж екс-держсекретар США і кандидат від Демократичної партії.
"Орієнтація на Мічиган і Вісконсин також є доказом того, що російські групи ... застосовували різноманітні тактичні прийоми, потенційно спрямовані на втручання у вибори", - повідомляє телеканал.
Джерела каналу не уточнюють, у який саме проміжок часу в 2016 році реклама демонструвалася американським користувачам соціальної мережі.
Раніше стало відомо, що компанія Facebook передала добірку з 3 тис. рекламних повідомлень, нібито розміщених Росією, до комітету з розвідки палати представників конгресу США. Всі ці рекламні оголошення були пов'язані з 470 сторінками й акаунтами, зареєстрованими в соціальній мережі.
Також американська компанія певний час тому вже передавала дані про платну рекламу спецпрокурору Роберту Мюллеру, який курирує розслідування, та його команді.
Наразі в США триває розслідування, яке має визначити, чи мало місце російське втручання у вибори президента США в 2016 році.