Інтерфакс-Україна
11:29 10.08.2017

Facebook представив відеоплатформу Watch

2 хв читати

Facebook представив оновлену стрічку для відео Facebook Watch в окремій вкладці, яка полегшить користувачам доступ до відео, не включених до їхньої новинної стрічку, та їхнього обговорення з друзями.

Крім того, найбільша соцмережа світу пропонує підписку на контент провідних мовних і спортивних організацій та контент, вироблений на її власні кошти. З четверга нова функція доступна лише обмеженій кількості користувачів у США, пише TechCrunch, але з часом її буде впроваджено на загальносвітовому рівні.

"Перегляд відео не обов'язково має бути пасивним", - написав у своєму блозі засновник мережі Марк Цукерберг.

Як зазначають експерти, Facebook має намір конкурувати з місцем для розміщення відеофайлів YouTube, корпорацією Disney, яка також вирішила вийти в цей сегмент, і традиційними телеканалами.

Окрему стрічку для відео в Facebook запустили в Америці в минулому році, але досі до неї потрапляли переважно невеликі аматорські ролики або короткі новинні кліпи, зазначає BBC.

Деякі відеопрограми триватимуть понад 10 хвилин - набагато більше, ніж зараз люди дивляться відеоролики в соцмережі.

За словами продакт-менеджера Facebook Деніела Денкера, користувачам подобається випадково натрапляти на відеоролики в їхній стрічці, але їм також до вподоби і окрема стрічка для перегляду відео.

Вкладка Watch буде персоналізованою для кожного користувача: перш за все до неї потраплять програми, які подобаються друзям. Залишати коментарі та спілкуватися з друзями можна як в процесі перегляду, так і після. Також Facebook пропонує створювати спільноти за інтересами для перегляду відео.

Ринок інтернет-відео може стати для Facebook додатковими джерелом доходу. Поки що ексклюзивні партнери Facebook отримуватимуть 55% прибутку від рекламних вставок, решта відійде соцмережі.

За даними ЗМІ, Facebook вже уклала контракти з компаніями Vox Media, BuzzFeed, ATTN, Group Nine Media та іншими, які орієнтуються на аудиторію віком 30-40 років - так званих "мілленіалів".

Facebook вже підготував для нового сервісу відеопередачі каналу National Geographic, відеоролики жіночої національної баскетбольної асоціації, матчі американської бейсбольної ліги і шоу для батьків від компанії Time Inc.

ОСТАННЄ

Двоє лісників постраждали внаслідок підриву автомобіля лісгоспу у Харківській області

Бажання Трампа поговорити віч-на-віч з Сі Цзіньпіном зупинило процес пошуку компромісу у тарифній війні

Дії Росії після опівночі покажуть справжнє ставлення Росії до мирних зусиль США та пропозиції 30-денного повного припинення вогню – Сибіга

Китай випробував неядерну водневу бомбу

Тіла двох загиблих у Костянтинівці рятувальники вилучили з-під завалів більше ніж через пів доби через ворожі обстріли

На фронті зберігається тенденція збільшення використання росіянами важкого озброєння – Зеленський

Британські ВПС двічі за 48 годин піднімалися на перехоплення літаків РФ, які наблизилися до повітряного простору НАТО, – ЗМІ

Росіяни облаштовують маршрути проходу важкої техніки, прикриваючись "великоднім перемир’ям", – ОСУВ "Хортиця"

Українська ППО за тиждень знищила майже 700 повітряних цілей

МЗС України вимагає вибачень від Fox News, який назвав Київ російським містом

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА