Прибуток і виручка Facebook перевершили прогнози 6-й квартал поспіль

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, збільшила чистий прибуток у третьому кварталі в 2,7 рази завдяки зростанню доходів від реклами.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, її чистий прибуток у липні-вересні становив $2,379 млрд, або $0,82 у розрахунку на акцію, порівняно з $896 млн, або $0,31 на акцію, за аналогічний період 2015 року.
Прибуток без урахування разових факторів піднявся до $1,09 на акцію з $0,57 на акцію.
Виручка збільшилася на 56% - до $7,011 млрд проти $4,501 млрд роком раніше.
Аналітики, опитані Thomson Reuters, у середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $0,97 на акцію за виторгу в $6,92 млрд Таким чином, обидва показники перевершили очікування ринку за підсумками шостого кварталу поспіль.
Доходи Facebook від реклами зросли в минулому кварталі на 59% і досягли $6,816 млрд, повідомляється у звітності. Близько 84% виручки від реклами компанія отримала з мобільних пристроїв порівняно з 78% рік тому і таким же рівнем у другому кварталі поточного року.
Кількість активних користувачів соцмережі (активність облікового запису не рідше одного разу на місяць) до кінця вересня зросла на 16% - до 1,79 млрд, а кількість користувачів, активних щодня, - на 17%, до 1,18 млрд.
Сукупні витрати Facebook у третьому кварталі зросли на 28% - до $3,889 млрд.
Капіталізація компанії з початку поточного року зросла на 22% і перевищує $371 млрд.