Інтерфакс-Україна
18:59 12.05.2016

Українці купують продукти вітчизняного виробництва, а в продуктових категоріях надають перевагу міжнародним брендам

2 хв читати
Українці купують продукти вітчизняного виробництва, а в продуктових категоріях надають перевагу міжнародним брендам

Український споживач схильний купувати товари продуктових категорій у вітчизняних виробників, а продуктових – у міжнародних.

Згідно з прес-релізом дослідницької компанії Nielsen в Україні, більшість українців купують продукти харчування місцевого виробництва в таких категоріях як цукерки/шоколад (53%), морозиво (68%), печиво (63%), соки (58%), вода (61%), фрукти (76%), овочі (79%) і м'ясо (82%).

Молоко і йогурти українці воліють купувати у локальних виробників (84% і 59% відповідно), тоді як чай та каву - міжнародних брендів (60%).

У сегменті алкоголю переваги розділилися рівномірно: 30% українських споживачів купують алкоголь українського виробництва, 27% - міжнародних виробників, ще 21% опитаних зазначив, що країна походження бренда не має значення.

Водночас у купівлі товарів продуктових категорій кожен другий український споживач обирає товари міжнародних брендів. Так, зубну пасту іноземного виробництва купує 61% споживачів, шампуні/кондиціонери - 60%, косметику - 58%, дезодоранти - 60%, засоби для прання - 54%. У виборі освіжувача повітря і мила для рук і тіла третина українців не дивляться на місце виробництва товару (34% і 33% відповідно).

При купівлі техніки більшість українських споживачів також наддають перевагу товарам міжнародних брендів. Так, 79% споживачів віддають перевагу продукції зарубіжних виробників мобільних телефонів, 81% - ПК і ноутбуків, 77% - телевізорів і 60% - відео обладнання. Крім того, кожен другий українець вважає за краще купувати автомобілі міжнародних брендів.

У перевагах українців у придбанні одягу та взуття також помітна перевага у бік міжнародних брендів (51%). Ще для 31% українців місце виробництва предмета одягу або пари взуття є неважливим.

"Історично склалося, що найбільші світові виробники побутової хімії і товарів особистої гігієни домінують на ринку України. Однак наразі перед ними виникає ціла низка викликів. Через велику частку імпортованої продукції, а, отже, велику чутливість до валютних коливань, а також високого тиску з боку більш дешевих приватних марок роздрібних мереж, більшість глобальних гравців зазнали втрат протягом останнього року", - наводяться в повідомленні слова керівника групи із роботи з виробниками непродовольчого ринку Nielsen в Україні Ростислава Степанчука.

Крім того, за його словами, глобальні виробники також займають слабкі позиції на ринку товарів повсякденного попиту (FMCG) в Україні. "Однак навіть у період кризи не лише добре тримають удар, але і поступово нарощують сумарну частку", - додав Р. Степанчук.

Головним чинником у виборі товарів локального виробництва для 60% українських споживачів є вигідна цінова пропозиція. З тих, хто вибирає товари міжнародних брендів, 52% споживачів заявили, що на їх рішення купити певний продукт вплинув позитивний досвід його використання.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сили оборони збили вночі 33 ворожі дрони з 87, ще 36 локаційно втрачені - Повітряні сили

В України створено "гарячі лінії" для повідомлення про захворювання тварин на ящур чи блутанг

Керівником напрямку стратегій МХП призначено ексочільника українського представництва Dеlloit Булаха

Внаслідок російського авіаудару 17 квітня по Херсону загинула дитина

Трамп оголосив більше національних надзвичайних ситуацій, ніж будь-який інший президент за перші 100 днів

Сирський привітав військовослужбовців Військової служби правопорядку з професійним святом

Атака на Одещину: російські обстріли пошкодили фермерські господарства

Окупанти за добу втратили 1180 осіб та 208 од. автотехніки

Атака росіян "шахедами" по Запоріжжю призвела до пожежі та пошкодження будинків

Росіяни атакували Запорізьку область "шахедами" та авіацією – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА