Користувачі Facebook стали рідше публікувати статуси та фотографії - аналітики

Користувачі найбільшої у світі соцмережі Facebook Inc. стали рідше розміщувати власний контент, обмежуючись коментарями до чужих постів, пише Wall Street Journal із посиланням на результати опитування, проведеного компанією GlobalWebIndex.
Як засвідчило опитування, в третьому кварталі 2015 року лише 34% користувачів соцмережі оновлювали статус і 37% ділилися своїми фотографіями, порівняно з 50% і 59% відповідно в аналогічному кварталі минулого року.
65% респондентів щодня заходили на свою сторінку в першому півріччі, проте їх діяльність обмежувалася переглядом чужих сторінок і роздачею позначок "мені подобається".
Опитування Pew Research Center, що проводилося раніше, засвідчило, що з 2010 до 2013 роки відсоток користувачів, які оновлювали статуси щодня, знизився з 14% до 10%, а частка тих, хто робить це що кілька тижнів, впала з 61% до 47%.
Представники компанії заперечують наявність проблеми, проте цього року Facebook почав розміщувати різні нагадування, які можуть викликати інтерес і стати приводом для обговорення: це можуть бути нагадування про свята, ігри улюбленої спортивної команди, вихід нових серій телесеріалів або повідомлення про важливі події в країні і світі.
Такі нагадування проводяться в тестовому режимі й поки що дають "відмінні результати", зазначив представник Facebook, відмовившись повідомити подробиці.
Аналітики фіксують недостатній обсяг даних про активність користувачів. Публікований щокварталу показник "залученості" (engagement) показує лише частку користувачів, які щодня заходять на свої сторінки, проте не відображає те, чим вони займаються.
Кілька років тому Facebook наводила детальнішу статистику, але припинила таку практику після IPO в 2012 році. Так, наприклад, станом на серпень 2011 року в середньому користувачі розміщували 90 "одиниць контенту" на місяць, зокрема оновлювали статуси, фотоальбоми тощо.
Минулого тижня представники компанії заявили, що в 2014 році учасники соцмережі розмістили 50 млрд "одиниць контенту", взятого з інших ресурсів, що відповідає приблизно 3 одиницям з розрахунку на користувача на місяць. Порівняти ці два показники не є можливим.
Як зазначають експерти, поки що зниження активності в плані створення користувачами власного контенту не є великою проблемою для соцмережі, що отримує основну виручку від показу рекламних повідомлень. Проте у більш довгостроковій перспективі, якщо така тенденція збережеться, "Facebook може здатися сухуватим і нудним", сказав аналітик GlobalWebIndex Джейсон Мендер.
За консенсус-прогнозом аналітиків, опитаних WSJ, виручка Facebook зросла на 36% в третьому кварталі. Звітність компанії буде оприлюднено в середу.