Інтерфакс-Україна
10:23 16.08.2013

Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

1 хв читати
Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко вимагає зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок", які є 40-градусними алкогольними напоями.

Як повідомляє прес-служба депутата в п'ятницю, з відповідною вимогою М.Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення та радіомовлення і голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова.

"На телеканалах і в друкованих ЗМІ рекламують цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції в малих архітектурних формах, зокрема і в Києві ", - вважає М.Томенко.

Депутат нагадав, що на сьогодні в Україні заборонено рекламу алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції в МАФах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Фінляндія почала приховувати експорт озброєнь — ЗМІ

Адміністрація Трампа скоротила звіти про права людини – ЗМІ

США оновили офіційну позицію щодо походження COVID-19, Білий дім схиляється до версії про лабораторний витік

США зменшать військову присутність у Сирії в межах перегрупування сил

Трамп і Стармер обговорили торгівлю, війну в Україні та безпеку на Близькому Сході

Консервативна партія Канади передасть Україні заморожені російські активи на суму $22 млрд

США можуть визнати Крим російським у межах мирної угоди з Україною — ЗМІ

Міноборони відкриє перший ментальний центр для військових на базі колишнього елітного комплексу під Києвом

Спроби РФ домогтися скасування авіаційних санкцій натикаються на спротив ЄС через ризики безпеки — ЗМІ

Росіяни за добу здійснили 124 обстріли прикордонних територій Сумщини, пошкоджено житлові будинки та об’єкти інфраструктури – ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА