Інтерфакс-Україна
07:03 11.10.2024

Картки DEAF ID для покупців із порушеннями слуху підключили до програми лояльності "Фокстрот"

2 хв читати
Картки DEAF ID для покупців із порушеннями слуху підключили до програми лояльності "Фокстрот"

Електронне посвідчення людей, які не чують, DEAF ID у вересні інтегровано в програму лояльності "Фокстрот", повідомили в пресслужбі ритейлера.

"Інтеграція DEAF ID у нашу програму лояльності - важливий етап у створенні безбар'єрного середовища у "Фокстроті". Ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування для всіх клієнтів на кожному етапі взаємодії з компанією і запропонувати їм найкращі рішення щодо закриття повсякденних потреб", - повідомив маркетинг-директор "Фокстрот" Олег Нікольський.

Цей важливий крок у створенні безбар'єрного середовища для клієнтів, які не чують та мають вади слуху, було здійснено спільно з громадською організацією "Громадський рух "Соціальна єдність", ініціюваний створенням персонального електронного посвідчення людини, яка не чує, - DEAF ID - у мобільному застосунку "Перекладач ЖМ".

У «Фокстроті» зазначили, що для того, щоб під'єднатися до програми, треба під час першої покупки показати QR-код свого DEAF ID працівникові магазину та залишити номер телефону для реєстрації; під час подальших відвідин достатньо просто демонструвати посвідчення.

Голова ГО "Громадський рух "Соціальна єдність" Олег Чебаненко наголосив, що під'єднання DEAF ID до програми лояльності мережі "Фокстрот" є прикладом свідомого підходу бізнесу до взаємодії з клієнтами, які мають порушення слуху, інтеграції інклюзії в повсякденне життя.

Як повідомлялося, "Фокстрот" багато уваги приділяє інклюзії. Останніми роками компанія активно впроваджує рішення, що спрощують обслуговування клієнтів, які не чують: так, протягом 2023-2024 років у 20 магазинах під'єднано спеціалізований сервіс для обслуговування покупців із порушенням слуху.

А саме, продавці за допомогою планшета можуть підключати онлайн-перекладача жестової мови. Така ж функція доступна і на сайті Foxtrot.ua - завдяки онлайн-віджету "Вушко" н користувачі з вадами слуху можуть отримати фахові консультації про товари в режимі реального часу.

Мережа "Фокстрот" оперує 122 магазинами в 66 містах України, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua та однойменним мобільним застосунком.

З 2021 року Фокстрот є учасником спільноти "Бізнес без бар'єрів".

Бренд "Фокстрот" розвиває група компаній "Фокстрот". Співзасновники - Валерій Маковецький і Геннадій Виходцев.

ГО «Громадський рух "Соціальна єдність" (https://se.org.ua/) представляє інтереси людей з різними формами інвалідності, з фокусом на людей із порушеннями слуху.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Міноборони роз'яснило, як відбувається безоплатне правове забезпечення військовополонених та звільнених із полону

США і Росія обмінялися двома ув'язненими, американка Кареліна вже летить до США

ДБР викрило керівників "Укрпрофтуру" та Федерації профспілок на схемі привласнення держмайна

Кількість постраждалих від ворожої атаки на Київ зросла до чотирьох людей

Весняна температура в межах 13-17°С очікується в Україні з 15 квітня

Технічні консультації України та США по угоді щодо мінералів розпочнуться 11 квітня у Вашингтоні – віцепрем’єр Стефанішина

Шмигаль: Україна - не буферна і не сіра зона, ми - нова можливість Європи заново відкрити свою ідентичність

Єрмак про громадян КНР в російських підрозділах: Пекін винен нам роз'яснення

Україна відновила поромне сполучення з Грузією

УЧХ працює на місцях, постраждалих через російську атаку БпЛА на Миколаїв

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА