07:13 16.10.2023

Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

2 хв читати
Львівська ОДА та УЗ вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва

Львівська ОДА та АТ "Укрзалізниця" (УЗ) вивчають доцільність запуску маршрутів із польських міст Сянок і Перемишль до Хиріва (Львівська область), заявив у неділю голова ОДА Максим Козицький на церемонії запуску поїзда Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава (з пересадкою на станції Рава-Руська).

"Я скажу, про що я мрію: звичайно ж, я мрію, щоб Львів став залізничним хабом. Щоб ми заснували новий транспортний вузол на Скнилові. Запустили поїзд Скнилів-Варшава зі Львова і поїзд через Мостиську на Краків. А ці маленькі станції Сянок, Перемишль - Хирів... зараз прораховується доцільність запуску поїздів (на напрямку - ІФ-У). І питання хто буде замовником", - сказав Козицький.

У п'ятницю директор SKPL Томаш Страпагель в інтерв'ю ЦТС заявив, що, на думку компанії, до Хиріва потрібно запускати два поїзди: один зі Сянока, інший - із Перемишля. За його словами, SKPL подала відповідну заяву в адміністрацію Підкарпатського воєводства і в "Укрзалізницю".

"Насамперед, перевезення буде запущено до Рави-Руської, а вже потім, можливо, і до Хиріва. Коли саме це станеться, я не знаю. Однак, хочу зазначити, що інфраструктура вже готова, оскільки залізничні колії до Хиріва на обох напрямках уже відремонтовано", - сказав Страпагель в інтерв'ю виданню.

Глава SKPL також розповів про те, що польська компанія надала рухомий склад для рейсу Івано-Франківськ-Львів-Люблін-Варшава з пересадкою на станції Рава-Руська після звернення представників польського уряду по допомогу у вирішенні питання із запуском поїзда на європейській колії в Україні. Він також сказав, що це найкоротша дорога з Варшави до Львова. Страпагель наголосив, що українські партнери запевнили SKPL, що сполучення має великі перспективи, навіть у разі відновлення польотів з аеропорту Львів.

Раніше глава УЗ Євген Лященко в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна" повідомив, що серед проєктів, які будуть подані до кінця січня 2024 року на конкурс від CEF (Connecting Europe Facility, передбачає ко-фінансування важливих інфраструктурних проєктів за кошти Євросоюзу), передусім буде подано проєкт будівництва євроколії 1435 мм від державного кордону з Польщею до Львова (Мостиська-Скнилів) і проєкт переформатування Львівського вузла, як європейського залізничного хаба.

Ще раніше УЗ оголосила про завершення реконструкції двох ділянок у Львівській області, які з'єднують Хирів із прикордонними пунктами Старжава і Нижанковичі (держкордон із Польщею), - т.зв. "лінія 102". Розглядається можливість у майбутньому запустити пасажирський потяг Польської залізниці транзитом через Україну, уп'ятеро скоротивши відстань подорожі від прикордонного міста Кросценко Бершадського повіту до Перемишля.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Кличко підписав меморандум про співпрацю з німецьким GIZ для модернізації теплопостачання Києва

Підготовка до опалювального сезону є пріоритетом для всіх відомств - Шмигаль

Після відновлення російських атак на енергосистему Україна отримала гуманітарну допомогу з 14 країн

В один із днів із 9 до 24 липня в кожній області України не буде обмежень електроенергії - "Укренерго"

Суд підтримав стягнення 309 млн грн з ексвласника Імексбанку на користь НБУ

"Укрнафта" розпочала бурити нову свердловину на заході країни

Міжнародні резерви України в червні знизилися на 2,9% - до $38 млрд

Пропозиція на первинному ринку житла скорочується, проте нові проєкти плануються з обережністю - девелопери

Більшість офісних центрів класу "А" і "Б" готові до роботи в умовах енергодефіциту - CBRE Ukraine

МВФ у негативному сценарії очікує зниження ВВП України на 1,7% у 2024 р. і на 1% у 2025 р.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА