Інтерфакс-Україна
10:28 10.10.2023

Польща розробляє проєктну документацію для швидкісного залізничного сполучення з Україною

2 хв читати
Польща розробляє проєктну документацію для швидкісного залізничного сполучення з Україною

Центр європейських проєктів Польщі розробляє проєктну документацію для організації швидкісного залізничного сполучення з Україною в межах Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T), повідомила уповноважена уряду Польщі з питань польсько-української співпраці у сфері розвитку Ядвіга Емілевич.

"Центр європейських проєктів сьогодні працює над проєктною документацією з боку Польщі в цьому питанні", - сказала вона на Другому форумі відбудови України, організованому днями у Варшаві Польським агентством з інвестицій і торгівлі (PAIH).

За словами Емілевич, включення залізничного сполучення від кордонів Польщі до Львова, Києва, Маріуполя та Одеси до TEN-T дає змогу профінансувати розроблення проєктної документації з європейських фондів.

Говорячи про поточні складнощі, вона зазначила, що поточний ремонт залізничних колій між Україною та Польщею гальмується через необхідність обмеження руху на кілька годин за день. "PKP (Польська державна залізниця - ІФ-У) на прохання української сторони погодилася відкласти виконання ремонту, щоб не зупиняти рух", - пояснила вона.

Як повідомлялося, польське агентство інвестицій і торгівлі (PAIH) у липні 2023 року відновило роботу представництва в Києві. PAIH склала реєстр польських компаній, зацікавлених в участі у відновленні України. До нього увійшли понад 2,5 тис. польських підприємств.

Трансєвропейська транспортна мережа (TEN-T) створюється Євросоюзом з метою з'єднати Європу із заходу на схід і з півночі на південь мережею автошляхів, залізниць, аеропортів і водних шляхів. Розвиток транспортної системи відбуватиметься у два етапи: до 2030 року має бути завершено побудову "ключової" мережі й до 2050 року - "загальної" мережі.

У липні 2023 року Європейська комісія внесла зміни до індикативних карт TEN-T, внісши до неї українські логістичні шляхи. Північно-Балтійський коридор було подовжено через Львів і Київ до Маріуполя, Балто-Чорноморсько-Егейський коридор подовжено через Львів, Чернівці (Румунію і Молдову) до Одеси, коридори Балтійське море-Адріатичне море і Рейн-Дунай проходитимуть через Львів. За інформацією Мінвідновлення, включення логістичних маршрутів до мережі TEN-T дає змогу усунути наявні перешкоди під час проведення логістичних операцій, залучити європейські інвестиції для модернізації транспортної інфраструктури та отримати доступ до інструментів допомоги ЄС у питанні розбудови української частини мережі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ferrexpo констатує збільшення блокування відшкодування ПДВ через санкції до Жеваго і дистанціюється від головного акціонера

Потрібно швидко прийняти закон про компенсацію різниці в тарифах для отримання "Нафтогазом" коштів на закупівлю ресурсу – Герус

Бізнес вперше за рік позитивно оцінив перспективи свого фінансово-економічного розвитку

Економічні збитки в I кв-2025 сягнули $83 млрд через лісові пожежі в Каліфорнії та глобальні катастрофи

Нацбанк задоволений монетарною трансмісією за нових налаштувань

Покупець готелю "Козацький" придбав на торгах недобуд Інституту судової психіатрії в Києві за 56 млн грн

НБУ розраховує на 25% приріст чистого гривневого кредитного портфелю бізнесу в 2025 р.

Додавання з 1 травня 5% біоетанолу в пальне суттєво не вплине на його ціну на АЗС – власник "Параллелі" Дубінін

НБУ розглядає перспективу посилення ролі євро в валютній політиці

Населення в останні дні більше продає валюти, ніж купує, – НБУ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА