Інтерфакс-Україна
13:41 16.05.2022

Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

2 хв читати
Ресторанний ринок у Києві звузився вдвічі, ціни зросли на 10% - Насонова

Ресторанний ринок у Києві зменшився вдвічі, від початку війни зачинена щонайменше третина закладів, повідомила співзасновниця Національної ресторанної асоціації України Ольга Насонова агентству "Інтерфакс-Україна".

"Із 500 тисяч активних споживачів ресторанних послуг залишилася в найкращому разі половина. А отже, половина ринку просто не має своєї аудиторії, її немає зараз фізично. Ресторанний Київ сьогодні – місто жорстких контрастів. Мертва пустеля із зачиненими дверима кафе та ресторанів пожвавлюється оазами забитих ущерть закладів. Зачинена щонайменше третина київських ресторанів. Коли відчиняться – невідомо", - повідомила Насонова.

За її спостереженнями, лише близько 20% відкритих закладів громадського харчування демонструють хороше завантаження. "З центральних київських - це "Кеди", "Мусафір", "Мілк Бар", "Мімоза", "Руккола", Naprosecco - не називатиму всіх, але в усіх заповнених і до війни було все добре", - каже Насонова.

Окрім таких топових іще до війни закладів, за її оцінками, шанси "вижити" мають два формати.

"Утримаються кав'ярні та пекарні. Низький середній чек, маленька площа. Такі мережі, як "Сімейна пекарня", "Львівські круасани", "Еспресоголік", "Арома кава" - в них усе буде добре. Затребувані заклади з концепцією простої та ситної кухні: "Мусафір", "Мама Манана" (Грузія), "Пузата хата"... А ось екзотичні концепти зараз мають набагато менший попит, це наче примха. Суші, рамени - це швидше про побалувати себе зрідка", - повідомила Насонова.

Експерт також зазначила, що комендантська година практично зупинила у столиці роботу барів.

"Закінчувати пити до 9-ї вечора звикнути важко", - зазначила Насонова.

При цьому найкраще почуваються кіоски з шаурмою.

"Проста й дешева їжа - тренд найближчих місяців, а самотні чоловіки - головна аудиторія", - каже експерт.

Щодо цін, то з початку війни на найдемократичніші позиції вони вже зросли приблизно на 10%.

"Індекс (київської) перепічки зростає - вже 30 грн, наприкінці 2021 року був 25 грн. Для економістів ці цифри багато про що говорять. Ціни на каву почали зростати з початку року, капучино в січні було 32 грн, у березні вже 35 грн, у центрі зараз 38 грн", - повідомила Насонова.

Створена у 2021 році Національна ресторанна асоціація України (НРАУ) на травень 2022 року об'єднує понад 50 учасників, 450 ресторанів і кафе.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

США запроваджують санкції проти китайського нафтопереробного заводу за купівлю іранської нафти - Держдеп

Макроситуація в Україні в І кв.-2025 краща за попередні очікування – міністр фінансів

"Контінентал" у сезоні-2025 відведе під сою 96 тис. га

Балтійські порти залишаються важливими альтернативними шляхами для українського агроекспорту - думка

Молдовська залізниця має намір перевозити вантажі паромною переправою Чорноморськ-Батумі

З 1 липня в Україні відбудеться перехід на номінальну напругу 230/400 В відповідно до євростандарту

Надходження від акцизу в I кв.-2025 перевищили план майже на третину - голова ДПС

"ArcelorMittal Кривий Ріг" висловив різкий протест штучному збільшенню тарифів "Укрзалізницею"

Золото вперше перевищило $3300 на тлі глобальної невизначеності

"Нафтогаз" у березні-2025 збільшив сплату податків до бюджету на 41%

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА