Інтерфакс-Україна
20:07 11.05.2022

Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля

2 хв читати
Свириденко: Постачальники пального вже законтрактували майже місячний обсяг його споживання – 72 тис. тонн бензину та близько 253 тис. тонн дизеля

Учасники ринку пального вже законтрактували на європейському ринку 72 тис. тонн бензину та 253 тис. тонн дизеля, повідомила перший віцепрем'єр – міністр економіки Юлія Свириденко.

"Учасники ринку вже законтрактували 72 тис. тонн бензину та майже 253 тис. тонн дизеля", - сказала вона в ефірі національного телемарафону в середу ввечері.

При цьому Свириденко зазначила, що щомісяця Україна потребує приблизно 100 тис. тонн бензину, 250 тис. тонн дизеля і ще 70 тис. тонн зрідженого газу.

За її словами, з огляду на це, з кожним тижнем ситуація з пальним вирівнюватиметься, а вже зараз, за даними податкової служби, зростають обсяги його реалізації.

"З кожним тижнем ми покращуватимемо наші логістичні шляхи і ситуацію вирівнюватимемо", – запевнила вона.

Як аргумент, перший віцепрем'єр вказала, що досягнуто домовленості про збільшення транзиту пального через Польщу з 60 до 250 тис. тонн на місяць, вже зараз пальне на кордоні оформляється позачергово, а польська сторона скасувала дозвіл на в'їзд автоцистерн з України.

"Ми дивимося, які ще управлінські рішення можуть бути застосовані на українсько-польській митниці, щоби прискорити рух пального", – зазначила Свириденко.

Водночас вона наголосила, що логістика постачання пального в Україну зараз стає більш складною та комбінованою, "але ресурс є".

"У нас буде пальне зі США, з регіону АРА, з німецьких, скандинавських, прибалтійських переробних заводів. Ми робимо все, щоб його доставити вчасно", - зазначила чиновниця, додавши, що, зокрема, перший американський бензин з'явився на АЗС України дві доби тому.

Водночас, за її словами, Україна поки що не збирається відмовлятися від держрегулювання цін, за винятком певних коригувань в умовах складної логістики його постачання.

Проте вона припустила, що держава поряд із приватними операторами закуповуватиме великі обсяги пального за довгостроковими контрактами, щоб убезпечити себе від його дефіциту надалі.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Ferrexpo констатує збільшення блокування відшкодування ПДВ через санкції до Жеваго і дистанціюється від головного акціонера

Потрібно швидко прийняти закон про компенсацію різниці в тарифах для отримання "Нафтогазом" коштів на закупівлю ресурсу – Герус

Бізнес вперше за рік позитивно оцінив перспективи свого фінансово-економічного розвитку

Економічні збитки в I кв-2025 сягнули $83 млрд через лісові пожежі в Каліфорнії та глобальні катастрофи

Нацбанк задоволений монетарною трансмісією за нових налаштувань

Покупець готелю "Козацький" придбав на торгах недобуд Інституту судової психіатрії в Києві за 56 млн грн

НБУ розраховує на 25% приріст чистого гривневого кредитного портфелю бізнесу в 2025 р.

НБУ розглядає перспективу посилення ролі євро в валютній політиці

Населення в останні дні більше продає валюти, ніж купує, – НБУ

НБУ підвищив прогноз рівня облікової ставки на IV кв.-2025 на 0,9 в.п.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА