Інтерфакс-Україна
15:45 04.06.2021

"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

2 хв читати
"Нова пошта" запустила новий сервіс для керування посилкою

Клієнти "Нової пошти" тепер можуть самостійно через сайт компанії керувати своєю доставкою: продовжити термін зберігання у відділенні, зробити переадресацію, відмовитися від посилки, сплатити послуги або дізнатися про місцезнаходження посилки.

Як повідомила прес-служба "Нової пошти" у п'ятницю, щойно посилку буде зафіксовано до відправлення, клієнти отримуватимуть повідомлення у Viber або sms із посиланням на сервіс із керування доставкою. Він адаптований до користування з різних гаджетів - і зі смартфону, і з комп'ютера.

"Щомісячно 4 млн клієнтів відстежують свої посилки на сайті "Нової пошти". Раніше можна було тільки дізнатися про статус відправки та оплатити її, а для здійснення інших операцій потрібно було звертатися до контакт-центру, до відділення або до мобільного застосунку. Новий інструмент дає змогу самостійно керувати своїми відправленнями й дуже економить час", - цитує прес-служба СЕО "Нової пошти" Олександра Бульбу.

Компанія зазначає, що новий сервіс передбачає такі функції:

- продовження терміну зберігання у разі автоповернення. Відтепер можна самостійно та безкоштовно продовжити термін зберігання ще на 3 дні для товарів із інтернет-магазинів, у яких налаштовано автоповернення відправлення через 3-5 днів;

- переадресація відправлення. Клієнти можуть самостійно переадресувати через сайт у будь-яке інше відділення, на адресу або в поштомат. Раніше така функція була доступна лише в мобільному застосунку або через контакт-центр;

- перенесення доставки. Дату та час доставки за адресою можна самостійно перенести онлайн на більш зручні;

- повернення відправнику. Ця функція є лише у відправника, щоб відкликати відправку та повернути собі посилку;

- відмова від посилки. Більше не потрібно йти до відділення, щоб відмовитися від посилки. Тепер отримувач відправлення може зробити відмову безпосередньо на сайті;

- детальний рух посилки. Клієнти можуть побачити всю історію пересування посилки: коли виїхала з відділення відправника, де перебуває наразі та дату прибуття;

- можливість прокласти маршрут до конкретного відділення. Клієнт може прокласти маршрут на карті та одразу побачити графік роботи потрібного йому відділення;

- деталізований рахунок оплати. Клієнт може не лише оплатити своє відправлення онлайн, а й побачити, з чого складається рахунок, – доставка, вартість самого відправлення, грошовий переказ тощо.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Попит на електромобілі в Україні в березні зріс на 6% за рахунок вживаних

Україна має готувати ринок капіталу до залучення інвестицій на повоєнне відновлення – Рожкова

Інвестори готові будувати нову генпотужність за суму від EUR300 тис./МВт до майже EUR1 млн/МВт – конкурс "Укренерго"

Мінекономіки запустило грантову програму для співфінансування виробництва компонентів зброї "Зроблено для перемоги"

Трамп доручив CFIUS вивчити угоду US Steel і Nippon Steel, акції першої злетіли на 10%

"Маніфест 42" закликав Генпрокуратуру закрити 10-річні кримінальні справи, які повʼязані з переходом держмайна у приватну власність

Європейський інвестбанк виділив EUR100 млн на технічну допомогу Україні для підготовки проєктів реконструкції

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання після обстрілів 63,5 тис. абонентів у чотирьох областях і Києві

"Нафтогаз" приєднався до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу UNIC

УЧХ та Мінагрополітики підписали меморандум про співпрацю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА