Інтерфакс-Україна
19:13 17.02.2021

Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

1 хв читати
Китайці на святах витратили майже на 30% більше, ніж рік тому

Обсяг продажу в роздрібній торгівлі та харчовій промисловості в Китаї за вихідні з нагоди місячного Нового року склав понад $ 127 млрд і майже на 30% перевищив показники минулого року, повідомило міністерство комерції КНР.

"За даними моніторингу міністерства комерції з Нового року до шостого дня першого місяця за місячним календарем (11-17 лютого) в усій країні продаж основних роздрібних і харчових підприємств склав приблизно 821 млрд юанів (близько $ 127 млрд), що на 28,7% більше проти "золотого" новорічного тижня минулого року", - йдеться в повідомленні Мінкомерції КНР.

Водночас, порівняно з аналогічним періодом 2019 року зростання склало лише 4,9%.

Жителі КНР цього року відзначали Новий рік 12 лютого, а вихідні в країні тривали до середи. Цього року влада закликала людей не подорожувати через пандемію. На цьому тлі значно зріс обсяг роздрібної інтернет-торгівлі.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Макроситуація в Україні в І кв.-2025 краща за попередні очікування – міністр фінансів

"Контінентал" у сезоні-2025 відведе під сою 96 тис. га

Балтійські порти залишаються важливими альтернативними шляхами для українського агроекспорту - думка

Молдовська залізниця має намір перевозити вантажі паромною переправою Чорноморськ-Батумі

З 1 липня в Україні відбудеться перехід на номінальну напругу 230/400 В відповідно до євростандарту

Надходження від акцизу в I кв.-2025 перевищили план майже на третину - голова ДПС

"ArcelorMittal Кривий Ріг" висловив різкий протест штучному збільшенню тарифів "Укрзалізницею"

Золото вперше перевищило $3300 на тлі глобальної невизначеності

"Нафтогаз" у березні-2025 збільшив сплату податків до бюджету на 41%

Держслужба зайнятості вперше виплатила ФОПу з інвалідністю компенсацію за облаштування робочого місця

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА