Інтерфакс-Україна
17:32 02.03.2018

Допуск сьогодні приватної тяги на залізниці - евтаназія для "Укрзалізниці" - Кравцов

2 хв читати
Допуск сьогодні приватної тяги на залізниці - евтаназія для "Укрзалізниці" - Кравцов

Відкритий допуск приватних операторів на ринок рухомого залізничного складу призведе до переділу рентабельних маршрутів, втрати "Укрзалізницею" більшості з них, вважає в. о. голови правління ПАТ "Укрзалізниця" Євген Кравцов.

Таку думку він висловив на розширеному засіданні логістичного комітету з формування конкурентного середовища на ринку залізничних перевезень у Європейській Бізнес Асоціації в Києві у п'ятницю.

Є.Кравцов наголосив, що наразі лише два з чотирьох видів залізничних перевезень (47% від загального вантажообігу) є достатньою мірою прибутковими й лише третина всієї колійної інфраструктури рентабельна.

Водночас, за його словами, пасажирські перевезення залишаються збитковими, а галузь постійно зазнає системного недофінансування в частині капінвестицій.

Крім того, в. о. голови правління повідомив, що нині "Укрзалізниця" перевозить близько 82% усіх вантажів у країні, тому простору для розвитку ринку за рахунок інших видів транспорту також немає.

За словами Є.Кравцова, в разі відкриття ринку залізничної тяги без відповідних компенсаторів близько 50% ринку вантажів, пов'язаного з основними промисловими групами, перейде від "Укрзалізниці" до пов'язаних із ними приватним операторам.

"У таких умовах (за 50-відсоткового переходу на приватну тягу) "Укрзалізниця" буде змушена: на 50% підвищити тарифи на перевезення інших вантажів, зокрема зернових і будівельних; скоротити близько 25% співробітників (65 тис.); прискорено скоротити нерентабельні напрями (18% загальної протяжності колії); в середньостроковій перспективі скоротити до 40% інфраструктури; значно зменшити обсяги вагонних відправлень, що негативно позначиться на малому та середньому бізнесі", - зазначається у представленій на заході презентації "Укрзалізниці".

Є.Кравцов наголосив, що для адекватного відкриття ринку залізничної тяги без негативного впливу на "Укрзалізницю" необхідно, насамперед, ухвалити новий закон про залізничний транспорт, на державному рівні розробити порядок доступу до інфраструктури, держреєстр залізничного транспорту, систему тарифікації послуг залізничної інфраструктури, а також порядок ліцензування перевізників і сертифікації рухомого складу.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Попит на електромобілі в Україні в березні зріс на 6% за рахунок вживаних

Україна має готувати ринок капіталу до залучення інвестицій на повоєнне відновлення – Рожкова

Інвестори готові будувати нову генпотужність за суму від EUR300 тис./МВт до майже EUR1 млн/МВт – конкурс "Укренерго"

Мінекономіки запустило грантову програму для співфінансування виробництва компонентів зброї "Зроблено для перемоги"

Трамп доручив CFIUS вивчити угоду US Steel і Nippon Steel, акції першої злетіли на 10%

"Маніфест 42" закликав Генпрокуратуру закрити 10-річні кримінальні справи, які повʼязані з переходом держмайна у приватну власність

Європейський інвестбанк виділив EUR100 млн на технічну допомогу Україні для підготовки проєктів реконструкції

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання після обстрілів 63,5 тис. абонентів у чотирьох областях і Києві

"Нафтогаз" приєднався до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу UNIC

УЧХ та Мінагрополітики підписали меморандум про співпрацю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА