Інтерфакс-Україна
11:10 23.01.2018

Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

2 хв читати
Україна може вирішити спір із італійським підрядником ремонту траси Київ-Одеса мирною угодою

Справа за позовом італійської компанії Torno Global Contracting Spa, що виступала підрядником реконструкції та експлуатації ділянки траси Київ-Одеса, до Міністерства інфраструктури та Держагентства автодоріг України (Укравтодор") з сумою вимог близько $100 млн, перебуває на стадії мирного врегулювання, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в Міністерстві юстиції України.

"Міністерство юстиції вже розробило відповідний проект розпорядження Кабінету Міністрів України і направило його на узгодження до інших зацікавлених органів. Мирне врегулювання в цій справі надасть можливість забезпечити економію бюджетних коштів ($4-6 млн за найменшими розрахунками)", - уточнили в міністерстві.

У відомстві повідомили, що воно представляє інтереси держави ще в одній комерційній справі - за заявою італійської Todini Construzioni Generali S.r.l., підрядника будівництва дороги Київ-Харків-Довжанський. Ця суперечка стосується звернення "Укравтодором" щодо стягненням за гарантіями на суму, що перевищує 220 млн грн. У листопаді відбулися слухання з розгляду попередніх заяв сторін, а ухвалення рішення очікується найближчим часом, зазначили у Мін'юсті.

Як повідомлялося, восени 2003 року італійська Torno Internazionale Spa і Міністерство транспорту України підписали рамкову угоду, що передбачає надання Україні кредиту в обсязі EUR420 млн для будівництва концесійної ділянки споруджуваної автомагістралі Київ-Одеса. Уже в 2009 році Torno Global і компанія Beta Funding S.R.L. звернулися до суду з вимогою стягнути з Міністерства транспорту України і "Укравтодору" штраф у розмірі не менше EUR45 млн. Останні були звинувачені в порушенні умов генеральної угоди про співпрацю при реконструкції та експлуатації траси.

У свою чергу контракт з Todini Costruzioni Generali на виконання капітального ремонту і реконструкції автомобільної дороги М-03 на ділянці Лубни - Полтава було укладено в січні 2013 року в рамках спільного зі Світовим банком проекту. Роботи за контрактом мали завершитися у вересні 2014 року, проте підрядник кілька разів переносив дату здачі робіт, у результаті чого останнім терміном було встановлено 30 липня 2016 року.

Як стверджував "Укравтодор", наприкінці квітня 2016 року Todini Costruzioni Generali заявила про припинення виконання будь-яких ремонтних робіт, змінила власника і продала техніку, що мала виконувати роботи на об'єкті. У зв'язку з цим 23 серпня 2016 року "Укравтодор" офіційно припинив співпрацю з італійською компанією.

Сама ж Todini, викуплена на початку 2016 року ТОВ "Prime system KZ", що належить казахським бізнесменам Оріфджану Шадієву і Садиру Махмутову, звернулася до Високого суду Англії з позовом до "Укравтодору".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Попит на електромобілі в Україні в березні зріс на 6% за рахунок вживаних

Україна має готувати ринок капіталу до залучення інвестицій на повоєнне відновлення – Рожкова

Інвестори готові будувати нову генпотужність за суму від EUR300 тис./МВт до майже EUR1 млн/МВт – конкурс "Укренерго"

Мінекономіки запустило грантову програму для співфінансування виробництва компонентів зброї "Зроблено для перемоги"

Трамп доручив CFIUS вивчити угоду US Steel і Nippon Steel, акції першої злетіли на 10%

"Маніфест 42" закликав Генпрокуратуру закрити 10-річні кримінальні справи, які повʼязані з переходом держмайна у приватну власність

Європейський інвестбанк виділив EUR100 млн на технічну допомогу Україні для підготовки проєктів реконструкції

ДТЕК за тиждень відновив електропостачання після обстрілів 63,5 тис. абонентів у чотирьох областях і Києві

"Нафтогаз" приєднався до Всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу UNIC

УЧХ та Мінагрополітики підписали меморандум про співпрацю

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА